Saturday 3 September 2011

Praktikal + Thesis

Assalamualaikum n salam sejahtera..
Cewah cm nk wat ucapan lak..
Aku nk kgsikan kgmbiraan aku kat blog ni..
Haha best gler tmpat praktikal aku..
Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi..

Org2 kat ofis suma baik2 n ramah2..
Aku sronok kje kat situ
Pegawai2 pn baik2, x sombong..
Walaupun ad gk la sorg 2 yg x pnh tgur,
tp overall ak la...
mmg best..
Dlm x smpai sbln kje, rmai kawan aku dpt..(nsib baik  dparment aku besar)
Aku rsa sronok dpt mlihat dunia luar,
Luar dr tmpurung aku sndiri
Walo ad gk la nmpk yg bpura2 tp x kisah la..
Asal korg jgn kaco aku..

Pasal thesis lak, hmm msih plukan byk efforts lg..
Br 1st stge siap..
2nd stage mncari data..
Susah gk nk dptkan jnal2 berkaitan2..
Suma nk kna lggan dulu
waaa...
Ni yg wat kja tbengkalai nii..
Tp xpe2.. aku akan teruska usaha
X boleh patah smangat,
caiyok2...gambateh!!!

No comments:

Post a Comment